Aikuisille

Mitä muuta aikuisena voi seurakunnassa tehdä, kuin tulla mukaan jumalanpalvelukseen?

Seurakunnassa on mahdollista olla monenlaisessa mukana. Hengellisyyttään voi hoitaa monin eri tavoin. Alta löydät lisätietoja.

Jos mieleesi tulee jotakin, missä haluaisit olla mukana kantamassa vastuuta, ota yhteyttä työntekijöihin.

Raamattupiiri

Raamattupiiri kokoontuu kodeissa Palojoensuun ja Kuttasen alueella kerran kuussa, pois lukien kesä-, heinä- ja elokuu. Kaikki tervetuloa mukaan!

Virtapiirit

Seurakunnan diakoniatyö järjestää yhteistyössä SamiSosterin kanssa ikäihmisten ( +65v.) kokoontumisia Hetassa, Peltovuomassa ja Karesuvannossa. Tärkeintä on on yhdessäolo ja vuorovaikutus.

Kahvin lomassa keskustelemme kuulumisista,  jostain teemasta, ja lisäksi on erilaista viriketoimintaa.

Matalan kynnyksen ruokailut

Joka toinen viikko klo 11.30-12.30 järjestetään Luovatuvalla ruokailu ikäihmisille (+65v.) , yhteistyössä SámiSosterin kanssa.

Tarkemmat tiedot päivistä näet seurakunnan kalenterista.

Käsityökahvila

Käsityökahvilassa voi nauttia yhdessäolosta tärkeän asian äärellä. Tarkoitus on käden taidoilla palvella ja auttaa lähimmäistä kaukana ja olla mukana lähetystyössä. Kahvilaan voi tulla myös vain seurustelemaan ja tekemään omia käsitöitä ja nauttimaan hyvästä seurasta! Kahvilaa pidetään seurakuntakodilla.

Yhteiskristilliset lauluillat

Lauluiltoja pidetään noin kerran kuussa, yleensä Palojoensuussa. Illoissa lauletaan yhdessä erilaisia hengellisiä lauluja.

Sinulle on oma paikka seurakunnassa! Olet lämpimästi tervetullut mukaan!