Koko perheen kirkko

Olette tervetulleita kaikkiin jumalanpalveluksiin koko perheen voimin! Perhekirkkoja järjestetään muutaman kerran vuodessa: kynttilänpäivänä, palmusunnuntaina ja mikkelinpäivänä.

Niissä perhekirkoissa, joissa on ehtoollinen, myös lapset ovat tervetulleita ehtoollispöytään. Lapset voidaan siunata tai he voivat saada ehtoollista. Lapsen kanssa kannattaa keskustella ehtoollisesta ennen sille osallistumista. Hänelle voi kertoa, että ehtoollinen on Jeesuksen ystävien yhteinen ateria, jolla Jeesus itse on mukana. Ehtoollisessa Jeesus antaa anteeksi kaikki väärät teot.

Jeesus itse sanoo:

Sallikaa lasten tulla minun luokseni. Mark. 10:14

Tervetuloa koko perhe!

Kaikkiin jumalanpalveluksiin ovat myös lapsiperheet tervetulleita. Enontekiön seurakunnassa järjestetään erikseen perhekirkkoja muutaman kerran vuodessa.

Juhlista ja tapahtumista tiedotetaan erikseen kirkollisissa sekä näiden nettisivujen tapahtumissa. Tervetuloa mukaan!

Leluaasi kirkon alttarin edessä, keväisiä kankaita, palmunoksa, soittokapulat.