Rippikouluun ilmoittautuminen vuodelle 2024

Täytä tiedot huolellisesti, ja paina lopuksi lähetä. Täytä ja lähetä lomake myös siinä tapauksessa, että käyt rippikoulusi pääjakson muualla kuin Enontekiön riparilla, siirrät rippikoulun käymistä tai et käy rippikoulua ollenkaan. Kirjoita lisätietoihin mihin olet menossa riparille, tai että lykkäät tai et käy rippikoulua. Enontekiön seurakunnan rippikoulut ovat päihteettömiä ja nikotiinituotteista vapaita. Leirimaksu Enontekiön seurakunnan jäseniltä on 50 € ja ulkopaikkakuntalaisilta 150 €. Leirimaksu laskutetaan leirin jälkeen. Täytä lomakkeeseen tiedot huolellisesti, ja paina lopuksi lähetä.

Valitse vaihtoehto
Leirille vai päivärippikouluun?
Rippikoulu meillä koostuu kolmesta osasta: 1) seurakuntaan tutustumisen jaksosta, jota käydään talven ja kevään aikana, 2) leirijaksosta ja 3) konfirmaatiosta. Kartoitamme, onko tarvetta ja kiinnostusta käydä ns. päivärippikoulua, jossa ei ole lainkaan leirijaksoa, vaan rippikoulun asiat opiskellaan talven ja kevään aikana. Valitse, kumpi vaihtoehto sinua ensisijaisesti kiinnostaa, leiri vai päivärippikoulu. HUOM! Päivärippikoulua ei järjestetä, jos kiinnostus on vähäistä.
Esim. nuoren fyysiseen tai psyykkiseen terveyteen liittyviä asioita, tai muita asioita, jotka rippikouluohjaajien on hyvä tietää.
Tietoja kysytään rippikoulun järjestämistä varten.

Annetut tiedot tulostetaan henkilötietolomakkeiksi. Lomakkeet ovat vain rippikoulun järjestäjien saatavilla. Ne hävitetään konfirmaation jälkeen.