Olemme sinua varten!

Sinun asiasi on meille tärkeä.

Enontekiön seurakunta tarjoaa palvelujaan elämäsi käännekohtiin, niin iloihin kuin suruihinkin.

Työntekijöiden henkilökohtaiset puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet löytyvät täältä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Laskutustiedot löytyvät täältä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkkoherranvirasto / Enontekiön seurakunta

Ounastie 123

99400 Enontekiö

Puh. 040 770 2073

enontekio@evl.fi

Kirkkoherranvirasto palvelee perhejuhlien, kuten kastetilaisuuden, häiden tai hautajaisten järjestämisessä. Virastosta hoidetaan kirkon, muiden seurakunnan tilojen sekä työntekijöiden varaus tilaisuuteen, sekä annetaan neuvoja ja ohjeita tilaisuuden järjestämistä varten. Viraston kautta tehdään myös muut varaukset erilaisia tilaisuuksia varten.

Huomioithan asioidessasi, ettei meillä voi maksaa pankkikortilla.

Enontekiön seurakunta kuuluu Oulun hiippakuntaan ja Lapin rovastikuntaan.

Info ja áššiiddikšun

Girkohearrádoaimmahat  veahkeha bearašávvudemiid, nugo gástadilálašvuođa, heajaid dehe hávdádemiid ordnemis. Doaimmahat dikšu girku, searvegotti eará doaibmalanjaid sihke bargiid várremiid dilálašvuhtii, sihke addá rávvagiid dilalašvuođa ordnema várás. Doaimmahaga bakte dahkkojit maid eará várremat sierralágán dilálašvuođaid várás.

Girkohearrádoaimmahagas oažžu diŋgot maid virgeduođaštusa.

Go divssut áššiid, nu váldde vuhtii, ahte mis ii sáhte máksit báŋkokoarttain.

Suoma ev.-lut. girku searvegottit vurkejit láhtuideaset birra dárbbašlaš dieđuid girku lahttoregistarii. Dieđut geavahuvvojit persovnna vuoigatvuođaid ja geatnegasvuođaid deavdimii. Persovdnadieđut leat luhtolaččat, iige daid sáhte addit olggobealolbmuide, juos dasa eai leat lágas mearriduvvon ákkat. Lahttodiehtoortnega guoski registtarčilgehus lea oažžun ládje Eanodaga searvegottis. Dát informašuvdnageatnegasvuohta vuođđuduvvá EU-diehtosuodje-ásahussii.

Aukioloajat

Kirkkoherranvirasto on avoinna maanantaisin klo 10-15.

Enontekiön kirkko

Lue lisätietoa Enontekiön kirkosta täältä Linkki avautuu uudessa välilehdessätai klikkaamalla kuvaa

Seurakunnan historiaa

Lue lisää seurakunnan historiasta täältä tai klikkaamalla kuvaa.

Haluatko kiittää tai antaa muuta palautetta?

Tee se täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai klikkaamalla alla olevaa kuvaa.

Seurakuntamestari / Girkoverdde ja Kanslisti / Kanslista
Kirkkoherranvirasto 040 770 2073

Kirkkoherranviraston aukioloaikoina ma klo 10-15.